Loading...
NOVĚ DOPRAVA PŘES PPL - STARTOVACÍ CENA DOPRAVY DO PPL ParcelShopů JEN 29 Kč - AKCE PLATÍ DO KONCE ROKU !!!

Jak nakoupit? A co potom?

 

 

Děkujeme, že jste si zvolili náš e-shop pro nákup osvědčených konopných produktů a jejich příslušenství. Níže najdete nezbytné informace o samotném nákupu a dopravě.

 

Vyhledání a nákup zboží

Zboží jednoduše zakoupíte tak, že si buď vyberete, z které kategorie chcete zboží vybírat, nebo napište alespoň hrubý popis vyhledávaného zboží do vyhledávacího pole v horní části e-shopu. Kategorie zboží jsou zobrazeny na úvodní stránce pod vyhledávacím polem. Jakmile kliknete na nějakou z kategorií, vyjede menu s podkategoriemi zboží. Pokud si nejste jisti přesným umístěním zboží, klikněte ještě jednou na hlavní kategorii zboží. Následně se zobrazí vámi vybraná kategorie a vy můžete pomocí chytrého filtru, který je umístěn po levé straně, vyhledat požadované zboží mnohem snadněji. Jakmile najdete požadované zboží, můžete kliknout na obrázek položky pro detailní informace, nebo rovnou na ikonku nákupního košíku pro rychlý nákup. Při rozkliknutí produktu se zobrazí jeho stránka, kde jsou napsané veškeré informace produktu. Zde můžete zvolit zakoupené množství a pomocí zeleného políčka Přidat do košíku přidáte zvolený produkt do seznamu objednaných věcí, tedy Nákupního košíku. Následně postupujete dle pokynů, tedy zkontrolovat objednané produkty a jejich množství, vybrat si způsob dopravy a provést platbu.

Platba

Platebních možností v obchodě CANNALAND je více. V případě, že máte vybrané zboží, které chcete objednat, přejděte do svého nákupního košíku. Klikněte na zelené políčko Pokračovat v objednávce, tím přejdete do sekce Doprava a platba. Zde si můžete vybrat způsob platby a dopravy. 
Platbu můžete uskutečnit buď bankovním převodem, nebo pomocí dobírky. Pro platbu bankovním převodem budete vyzváni v okamžiku dokončení objednávky, v případě platby dobírkou vás vyzve kurýr nebo pracovník na výdejním místě při předávce zásilky.

Doprava 

CANNALAND poskytuje různé způsoby dopravy, můžete si tedy vybrat ten, který je vám nejpřívětivější. 

  1. Vyzvednutí na prodejně - tato možnost vám zajišťuje si objednané zboží vyzvednout přímo v naší prodejně v Plzni. V případě, že platba proběhla bankovním převodem je zboží připraveno k převzetí. Pokud jste si zvolili platbu dobírkou, je třeba zboží při předávce zaplatit. 
  2. Zaslání balíku pomocí Zásilkovny - pokud se nemůžete dostavit na naší prodejnu, odešleme vám balíček službou Zásilkovna. Na výběr máte buď doručení na výdejní místo nebo přímo na vámi zvolenou adresu. Tyto dvě služby se od sebe liší výší poplatků spočívající s náklady na dopravu. Informace o ceně jednotlivých služeb naleznete při objednávce v sekci Doprava a platba.
  3. Zaslání přes PPL ParcelShop a PPL balík na adresu

PPL BALÍK NA ADRESU - výhody využití přepravní služby PPL

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující den od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Doručení do sítě výdejních míst PPL

Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop nebo ParcelBox. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.ppl.cz/co-jsou-vydejni-mista.

Platba platební kartou:

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.

Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Export Slovensko:

  • doručení do dvou pracovních dnů po převzetí zásilky

  • dobírku lze hradit hotově nebo platební kartou

  • je možné sledovat cestu zásilky na Internetu na webové stránce www.ppl.cz

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Doručení přes Českou poštu

            www.ceskaposta.cz

  • Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.
  • Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám.
  • Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
  • Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.
  • Průběh přepravy vaší zásilky můžete sami sledovat na internetu.

            On-line sledování balíku ČP 

            Aplikace pro iPhone a Android

Balíkovna - doručení na více než 8 000 výdejních míst a boxů.

V případě nákupu nad 2 420 Kč je dopravné zcela zdarma.

V případě jakýchkoli dotazů ohledně nákupu nebo dopravy se neváhejte obrátit na shop@cannaland.cz
Přejeme příjemný a ničím nerušený nákup.

TEAM CANNALAND

Volejte
+420 608 091 166

Po - Pá: 09:00 - 20:00
So - Ne: 11:00 - 18:00


Pište
poradna a objednávky
Přihlaš se a získej slevu!
Odebírat novinky

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů.